lördag 25 februari 2012

Hello World

Ja vad tusan handlar detta om. Det här är ett äventyr i folkölets fantastiska utbud i Sverige.
Det hela handlar om att prova ett år utan alkohol. Detta föll rätt snabbt då alkoholfri öl var av ett väldigt begränsat urval. Så en liten revision av regelverket och allt upp till 3,5 % är helt ok.

Så detta handlar alltså om att må bättre utan alkohol men ändå kunna njuta av att dricka öl. Nu är jag uppe i februari redan och har klarat mig 3 månader alldeles utmärkt. Jag har haft lyckan att hittat väldigt många goda öl. I och med mitt jagande i alkoholfri-, lätt och folkölets träsk tänkte jag bidra till alla er där ute i cyber rymden då det är väldigt svårt att hitta bra öl i våra butiker.

Jag hoppas detta drar läsare och att ni tipsar mig om ännu oupptäckta öl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar